VR BRENDIRANJE
VR RIJEŠENJA PRILAGOĐENA VAŠEM BRENDU
Virtualna stvarnost više nije futuristički novitet već nova atraktivna medijska platforma izvrsnog marketinškog potencijala. Kampanje u kojima je uključena virtualna stvarnost nude uzbudljive načine na koje se korisnici mogu povezati s brendom kroz VR okruženja. Brendiranjem VR opreme, sadržaja ili prateće scenografije Vašeg eventa dodatno povećavate vrijednost projekta i jačate povezanost korisnika sa svojim brendom. Legame Studio sa svojim iskustvom i savjetovanjem pomoći će Vam u kompletnoj logistici brendiranja Vašeg novog projekta u virtualnoj stvarnosti. Obratite nam se s povjerenjem.
BRENDIRAN VR SADRŽAJ
Brendiranjem VR simulacije korisnika stvarate u svijet dizajniran po vlastitim željama čime mu svoje proizvode i usluge plasirate na nov i zabavan način koji dokazano ostaje dulje i intenzivnije zapamćen od klasičnih medija promocije. Istaknite se pred konkurencijom i osigurajte da vaš projekt bude zapažen.
BRENDIRANJE VR OPREME
VR opremu kao i virtualne naočale (headsete) također je moguće brendirati Vašim logotipom kako bi okolni posjetitelji odmah uočili Vaše vizuale. Odličan primjer brendiranja su cardboard kartonski headseti koje smo u mogućnosti tiskati u velikom broju primjeraka kako biste ih distribuirali željenoj publici.
BRENDIRANJE VR ZONE
Na usluzi smo Vam i za organizaciju i dizajniranje Vaše VR zone bilo da se radi o transparentima, roll-up bannerima. namještaju, graničnicima same zone i dr. kako biste se prikazali na najbolji mogući način. Na majice naših VR tehničara također možemo tiskati Vaše vizuale kako bi bili u skladu s ostatkom VR zone.
ZABILJEŽITE VAŠ VR PROJEKT NA NAJBOLJI NAČIN
ODLUČITE SE ZA IZRADU 360 VIDEA I NEKA VAŠ EVENT OSTANE ZAUVJEK ZAPAMĆEN U POVIJESTI!
Želite li ostvariti dodatnu promotivnu vrijednost samog eventa, nema boljeg načina da zabilježite Vaš VR event nego upravo izradom dodatnog VR sadržaja. Prema dogovoru, Vaš event možemo snimiti u 360° videu koji je kompatibilan sa svim najpopularnijim platformama kao i samim VR headsetima čime stvaramo dodatan sadržaj koji se može koristiti i za buduće promocije, a i sam Google je potvrdio da 360° video ostvaruje znatno bolje rezultate od klasičnih videa jer ga korisnici u prosjeku dulje gledaju, više ga dijele a i češće se zainteresiraju za preostali sadržaj.